29 de jan. de 2014

Convite - invitation


My friends, 

 Day 06.02.2014  the Great East Federal District, will pay homage to 8 colleagues who have successfully completed the Graduate Course in History of Freemasonry, including me. 

Loca: SQN 415 Temple Area 
Time: 20:00 

I would be very happy to count with the presence of all of you who access my blog .. You are my joy and my inspiration to write and teach ... 

A Brotherly Hug 

Professor Victor Andrade .'.
________________________________________________________________________________

Meus amigos,

Dia 06/02/2014, o Grande Oriente do Distrito Federal, fará uma homenagem a 8 colegas que concluiram com exito o Curso de Pós Graduação em História da Maçonaria.

Loca: SQN 415 Área para templo
Horário:20:00

Ficaria muito feliz em contar com a presença de todos vocês que acessam meu Blog..Vocês são minha alegria, e minha inspiração para escrever e lecionar...

Um Fraternal Abraço

Professor Vítor Andrade.'.

Nenhum comentário: